54573
Book
In basket
Marketing marki. W jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartość marki - opis produktu:Proces skutecznego kreowania wspaniałej marki jest skomplikowany i złożony. Polega on na łączeniu w unikalną kombinację już sprawdzonych i uznanych, ale wciąż cieszących się dobrą reputacją; narzędzi z wykraczającymi w przyszłość, obciążonymi istotnym ryzykiem technikami marketingowymi. Na projektowanie i tworzenie nazw, sloganów, wizerunków graficznych i projekty opakowań, jak również na budowanie postrzeganej wartości określonego produktu lub usługi na rynku wydaje się każdego roku miliardy dolarów. Jednakże często efekty tych rozległych i bardzo kosztownych wysiłków są znikome. W czym właściwie tkwi sekret tworzenia marki, która będzie obecna na rynku długie lata? Marketing marki przedstawia podstawy marketingu marki. Wprowadza w zagadnienie projektowania działań marketingowych, których celem jest wspieranie nazwy i zwiększanie wartości określonego dobra lub usługi, wyróżnienia ich na nasyconym rynku i tworzenia grupy lojalnych nabywców. Marketing marki zawiera: - ważne informacje dotyczące zagadnień brandingu, kwestii takich jak tożsamość przedsiębiorstwa, fuzje i zmiany nazwy; - Analizę zagadnień związanych z logo marek, budowaniem wartości marki i jej pozycjonowania; - Najlepsze strategie marketingowe, które przemówią; do współczesnych, niecierpliwych konsumentów, w tym profile produktów, które wykorzystują skuteczne działania marketingowe, a także awangardowe; narzędzia dostosowane do obecnego rynku doby hiper mediów. Czytelnicy Marketingu marki zapoznają się z wiedzą, której potrzebują do stworzenia dobrze ukierunkowanej, zintegrowanej strategii brandingowej jakiegokolwiek produktu lub usługi. Joe Marconi ze znawstwem analizuje strategie marketingowe, które przyczyniły się do sukcesu marek takich jak Camel, Nike, Pepsi i wielu innych, których nazwy stały się nazwami rodzajowymi, a także wpadki marketingowe tych przedsiębiorstw, którym nie udało się uczynić ich produktu lub usługi pamiętnymi, albo których marki popadły w kłopoty. Czy kiedykolwiek pragnęliście książki, która jasno i przystępnie omawia temat, który wielu ludzi zamienia w mętną breję? Każdy snuje opowieści o markach, w końcu jednak ktoś napisał książkę, która wyjaśnia tajemnicę, uczy jak je tworzyć, kształtować, rozwijać i wspierać. Jeśli przeczytaliście jedną książkę poświęconą brandingowi, to powinien to być Marketing marki Joe Marconiego. Joe Cappo Wiceprezes Crain Communications, Inc. Przewodniczący Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (International Advertising Association). Jako że marki i branding stały się tematem du jour w marketingu i na Madison Avenue, otrzymuję codziennie kilka książek poświęconych tej tematyce. Większości z nich nie czytam, albo w ogóle natychmiast się ich pozbywam. Ale kiedy na okładce książki widzę nazwisko Joe Marconiego, to już trochę inna sprawa. Skupiam się wtedy tylko na tej książce, bo gdybym tego nie zrobił, przeoczyłbym coś bardzo ważnego. James Brady Wydawca Advertising Age
Availability:
Nieporęt
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Tyt. oryg.: Brand marketing book
General note
Tyt. oryg.: The brand marketing book.
U góry 4 s. okł.: Marketing.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 217-220. - Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again