Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Gry i zabawki
(6)
Książki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(4)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Nieporęt
(9)
Kąty Węgierskie
(1)
Autor
Ślubowska Anna
(3)
Anderson Ralph H. (1952- )
(2)
Boutanox
(2)
Ced (1981- )
(2)
Gay Damien (1979- )
(2)
Lanczewski Tomasz
(2)
Tagmire Jason
(2)
Weiss Fabrice
(2)
Chiacchiera Martino i Sorrentino Silvano
(1)
Chimiak Julia
(1)
Eberle Bill
(1)
Hamilton Gordon
(1)
Hamilton Gordon. (1952- )
(1)
Jurdic Ben (1984- )
(1)
Kittredge Jack
(1)
Larek Tomasz
(1)
Lobet Annick
(1)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(1)
Manuro (1977- )
(1)
Mydel Marek
(1)
NIKAO
(1)
Olotka Greg
(1)
Olotka Peter
(1)
Skarn
(1)
Skierkowski Marek
(1)
Tom
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(6)
2010 - 2019
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
nieznany (c)
(2)
nieznany (p)
(1)
Język
polski
(10)
nieznany (engpol)
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(6)
Dzieci
(5)
Młodzież
(4)
14-17 lat
(2)
Dorośli
(2)
12+ lat
(1)
18+
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(4)
Temat
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Prywatni detektywi
(2)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(2)
James Moriarty (postać fikcyjna)
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Kradzież
(1)
Porwanie
(1)
Potwory
(1)
Rodzeństwo
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Walka wręcz
(1)
Gatunek
Gry paragrafowe
(4)
Komiks
(4)
Gry dla dzieci
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Karty
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kąty Węgierskie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty)
Co należy zrobić, gdy wilkołaki wyjdą na polowanie, a wampiry się przebudzą? Jak przystało na łowcę potworów - wykorzystać swoja umiejętności i pozbyć się ich wszystkich! Przeszukuj miasto, poluj na przerażające stworzenia, wykaż się wzorową odwagą w walce i wypełnij swoją misję, ponieważ bohaterem jesteś TY! Komiksy paragrafowe to nowa na polskim rynku wydawniczym propozycja zabawy dla tych, którzy kochają tajemnice, ryzyko i wyzwania. Czytelnik, a zarazem gracz, zostaje dzięki nim bohaterem komiksu i tworzy własną fabułę. Wybiera postać, w którą chce się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decyduje o jej losach. Dlaczego komiksy paragrafowe są tak wciągające, pełne emocji i bez reszty angażują gracza? To dlatego, że istnieje wiele sposobów na zakończenie rozgrywki, a czasem również wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy wyborów, jakich dokonuje gracz. To sprawia, że komiksy paragrafowe można czytać wiele razy, z rosnącą ciekawością. Starannie przemyślana mechanika gry, świetna kreska rysowników na długo zatrzymają gracza w świecie walecznych rycerzy, wilkołaków i wampirów, londyńskich detektywów i nieustraszonej łowczyni nagród.Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nieporęt
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brytyjskie Imperium, nad którym nigdy nie zachodzi słońce, jest pełne zagadek i niebezpieczeństw. Tym razem Sherlockowi towarzyszy jego brat - Mycroft, który zajmuje tajemnicze stanowisko w rządzie. Prawdę mówiąc, zdaniem Sherlocka, on to rząd. Zwiedź świat razem z braćmi Holmes, wciel się w postać Sherlocka albo Mycrofta i zmierz się z trzema sprawami, które tylko Ty możesz rozwikłać, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nieporęt
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kradzież, śmierć i porwanie. Te dramatyczne wydarzenia przerywają, wydawałoby się, spokojną podróż pociągiem, w którą udali się Sherlock Holmes i Doktor Watson. Co więcej, seria niespodziewanych wydarzeń sprawi, że najznamienitszy detektyw świata po raz pierwszy współpracować będzie ze swoim odwiecznym wrogiem - Jamesem Moriartym. Wciel się w Holmesa, Watsona lub Moriarty`ego, przesłuchaj podejrzanych i rozwiąż tajemnicę każdego śledztwa, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nieporęt
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III K (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zamek Draculi to 9 tytuł z serii gier kooperacyjnych inspirowanych prawdziwymi escape roomami. Gra karciana jest przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka.Późnym wieczorem, kilka dni przed Halloween, wchodzisz na strych w poszukiwaniu przebrania. Zamiast niego wśród zakurzonych pudeł znajdujesz zapomnianą księgę. Kiedy po nią sięgasz, słyszysz dzwonek do drzwi. Cóż za dziwny zbieg okoliczności!Listonosz podaje ci pożółkły list od hrabiego Vlada D. Okazuje się, że księga to jego własność i żąda, byś zwrócił ją osobiście.Czy jesteś gotowy na przygodę w Transylwanii?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nieporęt
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G. (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Decipher to gra dla miłośników gier słownych oraz imprezowych. Dzięki kolorowej oprawie graficznej oraz niebanalnemu systemowi szyfrowania pokochasz tę grę od razu!Gracze używają czterech elementów o różnych kształtach do tworzenia i rozwiązywania łamigłówek. W każdej rundzie inny gracz buduje tajne słowo. Inni wiedzą tylko, które fragmenty liter znajdują się w tajnym słowie, i zbierają wskazówki i punkty.Słowotwórca układa z liter swoje sekretne słowo, przygotowując specjalne elementy tworzące literyPoszukiwacze zbierają informacje, poprzez wskazywanie odpowiednich miejsc na planszyPoszukiwacze odkrywają rozwiązanie - pierwsza osoba, która odgadnie sekretne słowo, zdobędzie więcej punktów!Zadaniem Słowotwórców jest ułożenie sekretnego słowa z ustalonej wcześniej liczby liter. Poszukiwacze słów starają się w każdej rundzie odgadnąć, jakie to słowo. Pomagają im w tym elementy liter, które stopniowo będą pojawiały się na planszy deszyfrującej.W trakcie rozgrywki każdy z graczy zostaje Słowotwórcą na jedną rundę, a poprzez pozostałe rundy będzie Poszukiwaczem słów. Rozgrywka kończy się, gdy każdy z graczy rozegra swoją rundę jako Słowotwórca. Gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nieporęt
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gangi Nowego Jorku [Gra] / autor: Gordon Hamilton, ilustracje: Tomek Larek - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, [2016]. - 1 gra (72 karty, instrukcja) : tektura, kolor ; w pudełku 3,5x15x10,5 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Walcz o wpływy w XIX-wiecznym Nowym Jorku!Zanurz się w atmosferę intryg, podwójnych układów i zdrad toczących się wśród gangów XIX-wiecznego Nowego Jorku. Wraz ze swoimi zaufanymi ludźmi wkrocz do najniebezpieczniejszych zaułków dzielnicy The Five Points i zdobądź dominację nad przestępczym półświatkiem jednego z największych miast w Stanach Zjednoczonych.W grze Gangi Nowego Jorku gangsterzy wspinają się po piramidzie ułożonej z kart, która symbolizuje znaną dzielnicę szumowin The Five Points. Poczynając od podrzędnych ulic, poprzez coraz ważniejsze miejsca, aż do godności samego Władcy Przestępczego Podziemia.Gdy ten ostatni zostanie już wybrany, gangsterzy mogą nadal walczyć o pozycję, zdradzając swoich sąsiadów i wbijając im noże w plecy. Uczestnicy gry toczą wówczas rozgrywkę - zagrywając karty wpływów - aż do chwili, gdy wszyscy spasują, kończąc w ten sposób zabawę.Gra pierwotnie wydana została na Kickstarterze jako Kings Kilt. Polskie wydanie zyskało całkowicie nową szatę graficzną, za którą odpowiedzialny jest Tomek Larek.Gangi Nowego Jorku to gra karciana, w której gracze wcielają się w gangsterów rywalizujących o wpływy w dzielnicach Nowego Jorku. Ten, kto pod koniec gry obsadzi swoimi ludźmi najbardziej prestiżowe obszary wygrywa grę.Wiek : Od 8 lat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nieporęt
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G. (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nieporęt
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę.Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek.Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów.Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nieporęt
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II K (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Siedem [Gra] / autor: Jason Tagmire ; opracowanie: Ralph H. Anderson ; ilustracje: Fabrice Weiss ; t?umaczenie: Tomasz Lanczewski. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, â„—â™­ 2018. - 1 gra (49 standardowych kart, 4 karty pomocy) : tektura, kolor ; w pudełku 4x16x11 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
W Siedem gracze dysponują wszystkimi nadprzyrodzonymi atrybutami siedmiu najsłynniejszych liczb 7 w całej historii ludzkości! Wykorzystaj moce 7 mórz, 7 cudów świata, 7 fortun, 7 grzechów głównych, 7 kolorów, 7 etapów życia człowieka oraz 7 cnót boskich aby pod koniec gry mieć jak najwięcej punktów. Używaj umiejętności kart, aby wykorzystać drzemiącą w nich moc do pokonania przeciwników.
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Siedem [Gra] / autor: Jason Tagmire ; opracowanie: Ralph H. Anderson ; ilustracje: Fabrice Weiss ; tłumaczenie: Tomasz Lanczewski. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (55 kart) : tektura, kolor ; w pudełku 4x16x11 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Poczuj magię liczby siedem!Od zarania dziejów liczbie 7 przypisywano wyjątkowe znaczenie i cechy magiczne. Miała stanowić źródło ponadnaturalnych mocy oraz klucz do wytłumaczenia niezwykłych wydarzeń.W Siedem gracze dysponują wszystkimi nadprzyrodzonymi atrybutami siedmiu najsłynniejszych liczb 7 w całej historii ludzkości!Wykorzystaj moce 7 mórz, 7 cudów świata, 7 fortun, 7 grzechów głównych, 7 kolorów, 7 etapów życia człowieka oraz 7 cnót boskich aby pod koniec gry mieć jak najwięcej punktów. Używaj umiejętności kart, aby wykorzystać drzemiącą w nich moc do pokonania przeciwników.W trakcie rozgrywki gracze wykładają karty na stół. Układają je odpowiednio w siedmiu kolumnach i używają mocy swojej karty. Gdy do którejkolwiek z kolumn zostanie dołożona siódma karta, rozgrywka się kończy, a gracze liczą punkty z kart, które mają na ręce. O punktacji decydują również karty zagrane na stół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nieporęt
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej